Tuesday, May 31, 2011

It's a deal

The verdict is out.
Dan amat menepati jangkaan.
I flunk one paper. Those paper that I despise the most. Read part 1 and part 2 if you still didn't get the picture.
But I scored my thesis.
Okaylah, win-win situation *sedapkan hati*
cgpa turun 0.5, gpa naik..apakah?

Yeah, orang lain (most of my friends), fail masa first or second year..
But aku, fail masa last year. Padan muka...!! Buat hal lagi...
At least, they can make up and repeat those paper within graduation time,
tapi aku...
kenalah extend satu sem. Satu sem aje..Nasib lah labu~

Serve you right.
Betulah. Hidup ni memang surprise.
Satu masa kita akan rasa kita hebat, ada semua, everything fall into places
Dan akan tiba satu masa
semua jadi tak kena,
Dan kita pun jatuh.

Oleh kerana dah banyak kali aku terjatuh atau sengaja menjatuhkan diri sendiri,
It's not a big deal anymore.
Once you fall, get yourself back up again.
Simple.

No comments: