Sunday, July 29, 2012

Ramadhan with family


Hari ni puasa yang ke-9.
Ok, aku baru tak puasa sehari, time cabut gigi yg ke-2 tu.
Banyak sgt darah.

Semalam, berbuka puasa dengan mama-ayah and 3 muskeeters. Fun! Walaupun sehari, but we managed to spent our time togather. Royale Chulan, not bad tapi aku prefer last year punya buffet kat mana eh, dah lupa. Tenkiu ayah belanja kiteorang! Tapi tapi, aku lagi suka makan mama masak kat rumah, sodap...!

Hari khamis ni pasang braces..weeeeee...tak sabar oiii..nak band kaler purple. Kalau takde, nak kaler baby blue..or pink? Gedikkkk oiii..haha. Kaler hijau pun ok jugak..

Nak cakap apa eh?

Oh, hari ni kerja. Now aku dekat kl lagi.

Thank you Allah, kerana bagi saya rasa nikmat ada 'family' . Bagi rezeki kat ayah saya lepas tu, ayah saya salurkan rezeki dekat kiteorang.

Thank you Allah sebab bagi ayah yang best lagi pemurah. :) . Mama saya pun best jugak, dia pandai masak. Hihi..

Ok, dah. End of mengarut.

Selamat berpuasa!

- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

prima donna said...

buat braces brape ringgit?

Hannah Haykhall said...

Emmm, dalam 3k...bayar installment dulu 1k..pastu bayar monthly or tiap kali appoinment..

nurkhalidahamirrashid said...

monthly bayar berapa ?

Hannah Haykhall said...

bayar rm 200..