Wednesday, July 6, 2011

Transformers 3

We've already been to cinema last saturday night.
Apa lagi, tengok Transformers 3 la..
Kanak-kanak di rumah *lil bro* plus adik No.2 dah ajak awal-awal nak pi cinema.
Mentang-mentang dah pi wayang untuk the last transformers 2, depa tak nak kalah.

Lil bro is just 11 years old. Bila ada part ehem ehem aku memang dah ajar dia tutup mata.
Haha~

"Dah ke belum??" dia tanya.

"Belum belum. Tutup mata" ceh, aku tengok sambil mata terbukak sebelah. 

He's just a kid and I don't want his mind been contaminated. Just not yet.

Nasib baik cerita transformes banyak action . Boleh tak dia tengok wayang tak bersandar dekat kerusi. Excited punya pasal. Bila ada scene yang best-best,siap tepuk tangan. Over tau..Popcorn pun dia tiba-tiba tak nak makan sebab nak concentrate tengok wayang. Padahal bukan main tamak suruh beli set popcorn sorang satu.

Lelaki.

Aku tak tengok sangat transformers 2. So, macam tak faham. Yang aku tau autobots baik, decepticons jahat. Haha~

Bila habis wayang, aku tanya lah dia best ke cerita ni?

"This is the best movie  I've ever seen" haha, exaggerate tak hingat.

Yolah tu.

No comments: