Tuesday, November 1, 2011

Instinct

Jadi kelmarin aku ada mid term test. Conservation Biology.
Exam pukul 8 pagi. Malamnya, aku dah prepare barang-barang nak bawa ke fakulti esoknya.
Sebab, aku ada kelas lepas exam. Dan selepas kelas, ada discussion dengan...ehem2..*ok, tipu je tu*.. :D

Bangun pagi, pukul 5.30.
Siap-siap, naik bas uni ke fakulti pukul 7.15am (supposed to be 7.00am , tapi biasalah kan..)
Pergi mini-market (sangat mini okay) dekat kolej depan fakuti, nak beli sandwich . Tiba-tiba..
Oh man~ aku bawa ke tak pencil case?
Geledah beg. Beg pack + bag sandang. Aku bawa laptop hari tu. Kata ada discussion kan..uhuk uhuk uhuk~
Tak ada. Aku rasa aku dah masukkan dalam beg malam tadi.
So, terpaksalah beli 2 batang pen harga 0.90 sen + pencil kayu stabilo + pemadam 0.80 sen + pembaris 0.30 sen.

Exam was...emmm, fine. Haha~ Ada certain question aku hentam sebab honestly aku tak tahu jawapan dia, ada juga few yang dapat dijawab dengan jayanya, aku fikirlah kan. :D . Better than before , keseluruhannya.

Dan, bila balik rumah petang itu aku buka beg nak keluarkan barang-barang . Guess what, the pencil case was there.

"Shoot" itu je yang aku ingat aku tercakap time tu.

Haha~

Aku selalu berada dalam situasi macam itu. Selalu.

I should've believe my first instinct. Should have.

Sebab instinct aku selalunya tepat.

No comments: