Thursday, January 19, 2012

Angkasa



*Angkasa, Diandra Arjunaidi*
Catchy song. Me Like.. Her voice biasa2 je but the fact that she compose  music and lyrics herself , and play guitar so well, and cute somemore makes her like..special. In her own way. Of course. Guys might go drooling over her.


I am supposed to bake cheese tart now. Nak bawak balik kampung sabtu ni. Esok, tak sempat kot nak buat sebab nak gi dating.Wahaha..Ok, tipu. Nak keluar je. I know there's a fan of this cheesy thing, so might as well bake em sementara ada manusia yang akan makan. Dah keluarkan semua butter dan telur daripada fridge. Mengantuk nye sekarang. Haha..Someone coming over now*my mum's friend*, and I dont bother to go downstairs.Mengantuk~

I miss writing. I miss this blog. I miss to blab randomly. Haha. Tapi, lately I'm quite busy *yela tu*. And tak ada idea. Sigh.

Ohya, life been...awesome. I started plan on few thing and stuff to accomplish.

Life been, so full with never ending chores. Maklumlah, dah jadi bibik, semua orang dalam rumah will expect me to clean up all the mess dan buat itu ini. Ya ya ya.. I should write an entry about that, but...nanti lah. Esok-esok.

Baru kerja 4 hari , I've got blister on my plam. Kat belakang jari telunjuk. Adakah itu tanda2 pekerja yang berdedikasi?? Wahaha..Tulah dulu manja sangat tak buat kerja bila balik rumah, now padan muka. 



No comments: