Wednesday, March 21, 2012

I am glad you came






                                           




Okeh, curi tajuk lagu The Wanted. Haha. Nampak sangat ketandusan idea sampai tajuk entry pun tak tahu nak letak apa lantas mengambil tajuk lagu pula. Adoi laa.

Cerita dah basi.Mee Hailam seperti di dalam gambar di atas pun dah basi. Sebab buat minggu lepas *sah sah la basi doh kalau simpan seminggu* Haha.Adoi, maaflah otak weng sikit harini.Duhh..PMS le tu .. Okeh, serius tak ada mood. Dah lah tak bersenam hari ni. Hoih, apehal? Nak pergi kompleks belia malam2 memang idea yang bernas. Ramai gila orang workout lari berlap-lap sampai kau rasa tercabar nak gila2 workout.Aku syak, mereka ni practice untuk Marathon or dualthon or even trialthon. Superb! Jejak-jejaka hot juga ramai ya di sini *cuci mata* Tapi, aku kan budak baik yang suka kontrol macho konon-konon tak feduli. Padahal...Eh, memang tak peduli pun. Haha. Saya sopan dan seorang yang pemalu okeh. *Muntah darah*


Aku tak ada idea nak mengarutkan dan mencarutkan apa dekat sini. Serius, seriusly I am a dead meat. Lol. Aku tak faham kenapa dan rasa curious dengan diri sendiri sekarang. Bila baca + dengar pasal lovestory manusia-manusia lain, aku akan rasa sangat happy dan sangat suka for them.Tak kisahlah siapa-siapa pun. Faham tak, macam aku lah pulak yang bercinta. Duhh~

"Sweetnye diorang.."
"Comelnye diorang.."
"Sukanya .."

Sambil sengih-sengih dan tak habis-habis menyebut ayat-ayat di atas. Nak termenangis pun ada jugak. Over kan? Entah apa-apa la. Dulu tak ada pulak macam ni. Haha.

Kalau sesiapa ada kisah cinta yang best, boleh cerita dekat aku eh, sebab I'd love to know. Haha. Serius ni. Nak ambik berkat katanya.. :D

No comments: