Thursday, June 21, 2012

Mak cik kepoh

Saja nak bagi tau, sekarang aku dah jadi casheir okeh..haha..
Kacinggggg...

//////////

Confused -future - decision

//////////

Self-love at any cost. Keep that in mind.

//////////

Muka cantik tapi perangai macam hampas pun tak guna. Serius ni. Cantik tapi baik, no hal lah kan. Cantik tu subjektif. Enough said.

//////////

Need a haircut a.s.a.p supaya orang tak confused antara aku dan hantu kak limah balik rumah..haha

//////////

Dah lama tak memasak mahupun baking. Serius. Malu weh tengok masterchef selebriti tu lagi terel masak, padahal aku dah lama gilaaa tak masak. Haih. i mean seriusly, aku tertewas dengan masa.

/////////

Sorting out life, planning.

//////////

Tema baju raya kaler purple this year. Me like it !! Mama dah beli one nice english cotton for me.

//////////

Stop worrying and live a life!

//////////

Kadang-kadang malu sendiri sebab suka buat benda2 dengan random dan sudden dan bila dah sedar, malunyaaaaaaaaaaaaa! Haih..malu. Sorok muka laju2.

//////////

23 now. 24 next year. 25 on 2014. 26 on 2015. Huarghhhh..ok, cepat sikit kahwin boleh tak? Haha...Nak baby comel! tahpape la aku ni...nak baby kena cari bakal suami dulu. Lol.

/////////

End of rant.


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: