Thursday, January 6, 2011

Torn

Right now, I'm in the other side of the line..
Benci lah bila dalam kepala berserabut dan tak dapat nak come out dengan satu solution..
Benci ...eh, tapi tak baik kan benci2 nie..
NAnti diri sendiri yang merana..
X tau lah..

Hakikatnyer, x siapa tahu and faham apa yang aku rasa sekarang.
Not even Mr. Dad or Mrs. Mum..
Aku nak menjerit, tapi suara x keluar..
It's undecided.


Aku tau, aku x leh terburu2 buat keputusan.
Sabtu nie, dah nak balik ke universiti di seberang laut china selatan tuh.
Urghh seriously aku rasa nauseated and kalau boleh x nak balik dah.
Tapi ape boleh buat, tiket dh dibeli..
Sem dua dah start seminggu pun
Dan aku x balik lagi, dan x daftar online dan
bahananya, aku x leh daftar krusus dan yang syoknyer lagi aku kena byr RM50 + buat surat tunjuk sebab kpd dekan.

Oh, kepalaku serabut..
Aku x bagi tau lagi Mr.Dad and Mrs.Mum my last sem results
Results yang tergempak pernah aku dapat sepanjang sejarah aku belajar.
Standart lah, bile result "Gempak" semacam, mule lah buat2 x tahu.
Eh, result dh keluar ke?-bila Mr.Dad n Mrs.Mum bertanya..
Padahal 10 Dec lepas dah keluar pun...
Aku seje buat pekasam untuk menambah perisa lagi..

Aku bila bende bersangkut paut dengan parents mulalah nak touching-touching..
Ahkaks, maksudnyer aku akan rasa serba salah and tak sampai hati nak hampakan mereka dgn permintaan aku yang ntah ape2 dan maybe akan mengecewakan diaorg.
Contohnyer macam persoalan yg akau tgh alami ni lah..
Dilema.

Being me, aku peram ajelah hasrat aku dalam hati.
Biar menanah. Dan tak siapa tahu.
Susahkan jadi aku nie.
Suka benor memendam..
Pendam sampai diri sendiri tension,
diri sendiri stress..
Mulalah jerawat sebesar alam ntah dr mana muncul, tidur x menentu. MAkan x menentu. Tsk...

Uwaaaa...aku x nak jadi anak durhaka
Sumpah!!!!!

Nanti lah bersambung cerita "Dilema" aku nie..
Esok nak teman maksu tersayang pergi Crystal Crown kat PJ..
Kiteorg naik Komuter gi KL Central, then naik teksi gi PJ.
Dia ade interviwe kat hotel 2 esok..

No comments: