Saturday, April 23, 2011

I'm Leaving ..Goodbye..

Esok ahad. Dan esok aku akan pulang ke alma mater yang ter ter ter cinta *cinta ke?*
Tadi buat coklat dengan mama. Best oooo. Leh jual lah pas nie. Sape sape rasa nak order boleh roger.Eheh..
Ala, saje suka-suka buat. Tak tangkap gambar lak. Ingat nak bagi lecturer and kawan-kawan balik esok.
Sedih laaa nak balik. Nak dok rumah lama-lama. ..

Dan tadi dapat hadiah set al-Quran. Mama hadiahkan. Al-quran siap ada mp3 and boleh mengaji by step  , translation, ada doa-doa harian. Sumpah best. Made in China. Tenang lah sikit jiwa aku nie.

Dan jumaat lepas pergi  international book fair di PWTC. Wow, setelah berkurun (4 tahun) tak pergi, akhirnya dapat gak gi. Sebagai ulat buku tegar, harus lah aku merembat buku-buku di sana. Dapat diskaun lagi tu..1st day, tak ramai sangat org. Eh, bukan tak ada orang tapi tak sepadat hari-hari terakhir sebab biasanya aku selalu pergi time-time akhir. Aku ingat lagi dulu-dulu masa sekolah rendah, aku nangis kot sebab tak dapat gi bok fair. Ada pernah sekali ter miss nak gi book fair. Tak ingat tahun bila, tapi time kecik-kecik la.He he he..Gila nye nerd.

Ntah, suka ah tengok buku banyak-banyak. Rasa nak beli semua. Heh, tapi rembat sikit je. Mama la belanja, Tapi nanti dia claim lah duit tu kat ayah. Novel aku tak beli sebab, bukan dalam mood untuk chillex. Dulu memang aku kaki novel. Sekarang dah kurang. Balik-balik jalan cerita yang sama. Dah boleh agak. Baik aku baca citer Twilight. BIarpun mengarut,tapi best sebab ada unsur suspens, plus jalan cerita yang tak boleh dijangka. Nie balik balik cinta dua darjat lah, kena kahwin paksa lah, cinta terhalang...Tapi aku suka Hlovate. Cerita dia semua best!!!!!!!!!

Dah, nak study nie. Isnin exam. Doakan aku lulus ye! Pray for me. Aku cuak nie..

No comments: