Tuesday, April 26, 2011

Mixed Feelings

Kawan pernah tanya dekat aku, can you have both feelings at a time?
Tak tau lah. Tapi macam pernah.
Tak ada perasaan pun aku pernah rasa gak.
MAcam tadi masa tengah jawab paper first of the exam week , Ecotoxicology.
I skipped 2 out of 8 questions.
Gila blank. Tak study. Ye. My bad.
Dan aku rasa macam tak pernah dengar/study apa yang soalan itu hendak.

Aku tengok aku nie style chilex sangat.
TAk study untuk exam?
I didn't freak out.
Cool selamba masuk exam hall.
Bajet otak Stephen Hawking ker??
Aku benci study semata-mata untuk exam.
Macam bodo je hafal-hafal entah apa.
Gila gila gila.

Ke aku sorag je yang perangai huduh sebegini.
Dulu zaman sekolah ye lah aku ulat buku.
Sekarang?
I changed a LOT.




P/S: badan aku panas, my heart skip a beat..eh, ape kes ni????

No comments: