Thursday, April 14, 2011

Nak ke tak nak?

Hye all *waving hand*....
Baru bangun tido pukul around 1am tadi..
Nie semua gara-gara tak tidur malam semalam.
Petang tadi lepas habis selesaikan urusan-urusan rasmi, pas solat asar terus tertidur.
Online lah kejap.Nie pun tak tahu nak tidur kol berapa.
Entah macam mana aku naik syeikh semnagat gila nak siapkan draft thesis semalam.
Dan akhirnya, aku berjaya hantar petang tadi.Yeah..syahbas..
Bersyukur sangat sebab tiba-tiba rajin sebab lately mood memang lari gila-gila.


Errr, hari tu mama ada tanya aku nak balik rumah ke study week ni?
Awal-awal dah plan nak balik, tapi macam better of tak balik ..Ts
Aku pun tak sure lah...Kalau ikutkan hati memang lah nak balik, tapi.....
Tiket macam mahal..padahal sapa suruh lambat book kan..
Cuba tengok ni..
Berbaloi ke balik...?
Dilema btol lah...

Mas pun murah gak aku tengok semalam..
Tapi bila tangok balik tadi, harga dia dah melambung pulak..
Pergi balik around 300++ sepatutnya (yg murah tu la)
Luggage free
Air asia lak kena bayar luggage..


Aku tahu, ayah tak kisah pun pasal nak keluar belanja beli tiket je.
Tapi aku lak rasa macam serba salah.
Nanti kalau balik sure keluar duit lagi nak gi sana sini.
Dah la ada book fair ..dah berkurun aku tak pergi..
Serius ni weh, nak balik ke tak???
Dah empat bulan tak balikk..
Lepas nie tak sure nak balik bila lagi.......

No comments: