Wednesday, June 29, 2011

Cat Galore - Part 1

Siapa pencinta Kucing, angkat tangan. Siapa tak suka atau tak berapa 'in' atau takut dengan kucing, boleh join team aku. Dalam family, aku + adik No.2 + mama tak berapa nak 'in' dengan Kucing. Not like we hate them, no. Tapi, we're just like tak ada perasaan nak sayang lebih-lebih (more to me). Heh.

But, that's not the case with adik No.1 dan No.3 and ayah. They love cats. especially si adik No.1 dan No.2. Avid lover. Pantang nampak Kucing dan amat emotional pasal kucing.Ok, don't ask me why I'm not like they all yang suka Kucing. Padahal semua haiwan pun aku tak amik kisah kot. Heeeeeee...

Memandangkan reproduction kucing-kucing rumah amat menggalakkan, maka sekarang dah ada 18 ekor kucing. Grrrr....banyak gila. Ni semua si kiki punya pasal. Menggatal je keja. Lepas kawin dengan si comot, naik syeikh dia. Mengorat sana, mengorat sini sampai membuntingkan ramai gadis kucing betina. Padahal itu semua anak-anak dia. Haish~ Ni lah haiwan namanya.



Disebabkan wabak 'sakit mata' , si adik No.3 merengek-rengek suruh aku bawak si kucing tuh gi klinik. So, petang tadi pergilah menapak ke klinik kesihatan haiwan. Aku tukang bawak kereta je + tukang ambik gambar.

Part 2 akan bersambung bila aku rajin. Heh. Penat la hari ni. Pergi sana sini. Masak itu ini. Ceit..*over*. Looks like my tonsils coming back. Tekak dah perit nie.

Ciao.

P/S: Maksu, sila jangan kutuk telur masak kurma saya (gossip dengan uwan kan??)!!Haha~Saja je nak improvise. Ayik guna ayam je. Muak le..

No comments: