Wednesday, June 8, 2011

Oh man!!

Adus, dalam pada tadi tengah beli tiket nak balik rumah jumaat ni,
Aku telah melakukan kesalahan besar.
Oh, adakah patut aku tak perasan langsung yang aku telah terbeli tiket
paling awal, iaitu  berlepas pada jam 0615, arrival time in KL 0755
Sweet sangat!!!!!!!!
Tahniah la, kena bangun pagi pukul 4.30 am dah kena bertolak ke airport.






Bila nak salin reservation no., baru tersedar aku terbeli tiket pagi. Ingat nak balik pukul 2050. Alih-alih entah mcm mana boleh terbeli yg pukul 0615...
Aku syak server buat hal, sebab aku yakin aku memang dah tekan 2050...haish, terpaksalah aku pakcking barang cepat2, kemas bilik, basuh beg, basuh baju, gi fakulti hantar thesis yang dah siap jilid. Buat surat rasmi (kalau perlu)..Bayar duit bilik..Arghhh...

Oh man, siapa nak jemput aku nanti...sobs sobs sobs...

Padan muka!!!!




No comments: