Thursday, June 2, 2011

takde kerja cari kerja

Senarai-Harus-beli-bila-balik-rumah

#bio-oil *wajib*
#buat spek mata baru *wajib*
#windbreaker
#prune innershine
#green tea

ok ok, sila jangan tamak! aku yakin mesti ada benda yang akan ter'beli' secara sengaja. eh, biasalah, perempuan memang macam tu. indecisive.

nampak benor tak ada kerja sekarang kan. memang pon. bosan gila duduk sini hoih. solat-tidor-makan-layan movie/variety show/-internet. rutin yang berulang-ulang. perghh...memang tak ada life. tak sabar nak balik rumah next week. tp tiket tak beli lagi. ada apa hal, air asia kan ada..eheheh..naik air asia pun orait apa. asal aku rasa naik air asia lebih bagus dari naik mas? dulu bukan main lagi, pantang ada low fare deal from mas cepat-cepat book tiket. 

kena confirmkan dengan mr.dad sebab dia yang kena pick me up from airport. kalau balik siang cam mana dia nak ambil. nampak nya kenalah ambil tiket malam.Mrs.mum pula tiada di rumah buat setakat waktu memandangkan  beliau sedang bergelumang dengan buku-buku demi menggengam segulung ijazah. Selamat study mama!

Cepat, siapa nak amik aku kat airport nanti ai belanja ice blanded frappucinno + java chips etc etc..*ok serius bohong*

Ni nak tanya sikit, kalau ada orang tetiba mesej kau setelah 2-3 hari lepas buat prank calls, agak-agak kau nak balas tak? buat-buat salah orang lah konon..ni taktik zaman batu dulu lah..dah tak leh pakai..aduss...kalau aku gedik, dah lama layan. sib baik aku ni pemalas nak type msg, haram jadah la aku nak reply msg kau ye.

6 comments:

fani ! said...

apa kejadah pulak nak tukar spek haaa ? nak ani pijak lagi ke spek tuu ? gedik jee nak spec macam orang lah tuu

Hannah Haykhall said...

wei, suka hati gua lahh..sibuk je...guna duit sendiri kott..spek sekarang dah nak tercabut skru..heheh..

fani ! said...

woooo boleh belanja saya tukar spec skali ? saya punye tak cantik

Hannah Haykhall said...

ingatkan sy beli headphone sony ek...terlupa nk list kan...

fani ! said...

what ? fuyooo gempak phone baru siut . . kuang kuang bukan you tak pakai phone ke ?

Hannah Haykhall said...

wei, ang rabun ka? cheq habaq nak beli 'headphone' bukannya hp. ape jadahnye beli hp..hp i elok lg no..