Saturday, June 18, 2011

Thanks!!

Followers ke-14, thanks..
Tapi, saya tak dapat bukak blog awak.

Followers blog ni, thanks.
Honestly, aku tak mengamalkan konsep i follow u, u follow i.
Takde benda pun yang nak dikejar.
Aku buat blog bukan nak kejar traffic ke ape ke.
Just untuk hari-hari esok bila mana aku ada benda untuk dikenang.

Tapi kalau mana2 blog yang aku follow tu,
maknanya aku baca blog korang.
Yang tegur-tegur, thanks jugak.
Yang baca dalam senyap pun thanks jugak.
Seriously, blog ni biasa-biasa je.

Ni bukan blog berilmiah,
so read at your own risk.
Ha ha ha.

Emmm,
Aku ada wat cekelat (chocolate).
Pernah makan beryls choc tak?
Ha, rasa dia sebijik cam beryls sebab memang aku guna coklat jenama tu.
Sesiapa 3 orang pertama yang hantar email to me, will get free choc.
Tengok ah, kalau aku rajin aku pack cantik2.
kalau maleh, aku wat biasa2 je.
*kalau tak ada orang, aku makan sorang-sorang*
Siapa cepat, dia dapat....

No comments: