Friday, August 12, 2011

Tear Us Apart


Faham tak perasaan bila  terdengar satu lagu best, masa tengah drive kereta then dalam tengah menghayati lagu tu sampai habis, tak tau tajuk lagu best tu plus tak tau artist dia. Tau-tau dj dah pok pek pok pek.

Punyalah google lirik dia yang sempat dihafal, kot-kot terjumpa lagu tu tapi hampagas betul. Entah apa-apa lagu yang keluar.

Hampa.

Faham tak? Aku jenis hafal melodi, tapi lirik susah nak ingat. Macam mana tu agak-agak nak jumpa lagu yang dicari-cari.

Then semalam adik no.2 tiba-tiba tanya aku.

"Along, tau tak lagu duet lelaki and perempuan yang kita dengar masa balik pasar malam dulu?"

Random gila tanya kan. Erk, how would I remember?

"Ala, lagu yang along nyanyi tu?"

"James Morisson dengan Nelly Furtado tu ke?" sambil nyanyi lagu tu (tajuk tak ingat).

"Bukan...."

"It's a quarter after one ...na na na na naaaaa~" aku nyanyi lagu Need you now by Lady Antebellum.

"Bukan...."

Mati akal aku. Dalam kepala otak aku terfikir, adakah dia mencari lagu misteri itu? Hahaha~

Setelah disoal siasat, maka keputusan adalah positive. Kami mencari lagu yang sama. Ceh....

Dan kami pun hampa. Puas mencari semalam di youtube, dan we gave up. Lagipun nak berbuka dah waktu tu.

Tapi, hari ni adik no.2 dengan bangganya + bongkak telah menjumpai lagu misteri yang dicari-cari itu. Heeeeee~

Yeay.
Enjoy~



*Currently Playing: Nadhira Ft. Ron E Jones, Tear Us Apart"

No comments: