Friday, October 28, 2011

The day when nothing seems right

Fine, aku admit aku rasa sikit sedih hari ni.
Hmmmmmmmm .
Entah. Rasa bercampur aduk.

Aku tahu aku dah buat perkara-perkara terbaik. So far.
Maksudnya, semua yang aku sedang rancang, berlaku. So far.
So, aku cuba tenangkan hati, fikir yang baik-baik.
Fikir yang i'm doing well, according to plan. 
Good job. You're doing great..
See, aku cuba untuk berfikir baik-baik.Bagi tahu diri sendiri yang aku berada di landasan yang betul.

Bukan main payah lagi nak yakinkan diri sendiri tahu tak.
Berbanding bila kau bagi nasihat dekat orang lain. Tak sama.

Entahlah.

Faham tak perasaan yang bila mana kau nak luahkan sesuatu
Tapi kau terpaksa pendam.
And you've got no one but your own self to hold on to.
Sounds pathetic.
T____T

Sedih sedih pun ,
Kena bangun semula sendiri bukan?
After all, apa yang aku ada hanya diri sendiri.

Entahlah, aku kena belajar meluahkan sesuatu instead of keep it all alone mungkin.
Penat sudah ni menahan seorang seorang.

Rasa nak lari jauh-jauh sampai nak tercabut paru-paru boleh?

Oh ya, aku malas nak dah expect apa-apa.
Cuma mahu jadi gadis yang stay strong and keep moving on .
Biar apa pun yang berlaku.

Even the best fall down sometimes

No comments: