Friday, December 30, 2011

Help!

Ok, fine. Aku tahu aku perlu/wajib/harus study sekarang. Tapi, kejap lah bagi chance idea yang mencurah-curah nak keluar. Duhh..macam tak biasa lah pulak. Idea akan semakin banyak bila musim exam tiba. Pelik..

Nanti bila dah start cuti dan dah start busy,tak sure aku sempat ke tak nak blog. Faham tak dalam dua minggu lagi dah nak balik rumah. Ya ampun, kejapnya masa berlalu. Ceh. Drama betul. Haha.

3 January 2012 - 1st paper *
4 January 2012 - 2nd paper*
10 January 2012 - 3rd paper*
12 January 2012 -balik time ni sebab birthday mama. Don't wanna miss a thing. Ceh.

(* Tolonglah doakan aku ye. Tolongtolongtolongtolong..Tak nak cakap cuak, tapi aku takdelah cool sangat ni..wuwuwuwu..)

Korang kena baca doa ni:

"Ya Allah semoga kawan/kakak saya ni cool dan dipermudahkan dapat menjawab serta lulus cemerlang di dalam peperiksaan nya. Semoga dia dapat grad 2012 ini. Amin."

Please. Doakan tau. Nanti boleh claim hadiah. Untuk yang doakan je. Teehee..

2 comments:

karenontheshore said...

aminn.. :)

Hannah Haykhall said...

thanks dear..
memang terbaikk lah kau ni. Doakan aku tau.