Sunday, March 11, 2012

S

Petang semalam teman si budak besar tapi perangai macam budak kecik darjah 1. Nak beli spender katanya. So, dia bising suruh aku siap nak teman di pergi beli spender. Pfftt.. Nak mengamuk gak rasanya sebab tak menyempat-nyempat. Gila ke apa? Pagi-pagi mana shopping mall bukak lagi kan. So, terpaksa lah berjanji nak pergi lepas Asar. Itupun di paksa nak keluar tengah hari buta. Malas.

Eh, segan la pulak nak mengeja 'Spender' banyak2 kali, so aku guna shorform 'S' okay.

Tapi, aku hairanlah. Kenapa 'S' mereka hanya didapati dalam kotak. Kenapa tak bolah nak pilih2 longgok ke? Kenapa kena letak begitu? Kenapa kenapa kenapa? Eksklusifkah corak rekaan setiap satu 'S' itu? Hahahaha..

Oh ya, aku teman si budak bertuah tak menyempat a.k.a adik kandung nak beli dia punya 'S' . Beli boxer jugak.Taknak kalah tu. Nasiblah ada kakak je yang boleh pergi temankan pergi beli. Garang tak garang belakang cerita. Haha.

Malam tadi.

"tak pakai ke 'S' baru?" saja nak mengusik.

"malam-malam tak boleh pakai la" laju je dia jawap sambil kerut-kerutkan dahi. Geram mungkin.

Opss, sorry terlupa. Haha. Dah diterangkan banyak kali pun masih aku tak ingat.

- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

SleepTalker said...

i can imagine how he react with your last ques. haha :D

Hannah Haykhall said...

Bagus, daya imaginasi yang tinggi ni..hehehe..

spitITout said...

jgn pkai spender, pkai boxer laa bru senang angin msuk keluar...hahhaha.

knpe x bleh pkai spender mlm2?...hihi

Hannah Haykhall said...

Aku syak , sebab nak pengudaraan yang sesuai..hahaha..
Dia pandai2 je bagi fatwa yg malam2 tak afdal pakai..tapi kalau nak gi kedai or keluar... wajibulghunnnah lah kena pakai..