Tuesday, March 6, 2012

Torn


Sometimes kalau rasa miserable dan rasa semua serba tak kena, rasa nak annoyed dengan orang, that is a sign that I haven't make a truce with myself. Bukan manusia yang lagi satu yang punya punca, tapi diri sendiri. I repeat, diri sendiri. Sigh.

It's complicated though.
Happiness comes from within.
Padahal, I'm living looking from outside -> inside
It should be inside -> outside

Make peace with yourself.
It's okay to make mistakes.
No regrets.
No regrets.
No regrets.
Ye lah tu..
It didnt help much thinking of how stupid you are.
That makes you become even miserable. Sigh.

I need coffee.
Ughh. But I'm on a policy of one cup per day. Only.
You cannot rely your happiness on a cup of coffee.Sure. Who would've do that. I did. Before I knew that coffee is not that good for health. Not the pure coffee, but the one with creamer and etc. The instant.
See, instant stuff is never good. Never.
Maybe I should opt for green tea. Eeeuuww..

I should do something.
No more trying.
But doing. Do.

Helpless hopeless.
Hmmm, thanks for making me like this.


- Posted using BlogPress from my iPad

6 comments:

prima donna said...

juz wanna drop a comment so that u know that i read this post.
i'm not sure apa benda yang makes you feel so miserable.
so i'm not sure what to advice.
juz so you know, you're not alone.
chill okeh.

Hannah Haykhall said...

Hehe..
Sweet ah kamu ni..haish..
Haha, tetiba mood lari la. Now im a-ok.
Baru balik dari airport nie lepas hantar orang. Gigih gila nak online..hihi..
Thanks.
Sometimes, kita kena deal dengan our deepest issue.
So, for now im trying to confront with it.
Yeay, im not alone..hihihi..

prima donna said...

good to hear that.

wah. dari airport. honestly sy x pernah jejak lg mana2 airport kat m'sia ni haha.

org tu nak pergi mana?

lupa nak tanya. how's your b'day? best celebrate?

Hannah Haykhall said...

Owh, thats my grandparents. Diorang nak gi umrah. Flight pukul dua pagi.

We should go to airports one day. Kan? Jom...nak gi lcct ke klia? Klia la best sket..haha...naik klia ekspress..i've always love airports and i dont know why..hihihi..

Tak celebrate sangat. Dalam peti ais tu ada lah sekeping kek secret recipe beli semalam.takleh makan banyak2. Bahaya. Haha..

prima donna said...

klia nampak mcm best dlm tv. haha
pergi klia pastu melepak duk sana org lain pergi nak travel. nampak sangat xde kerja kan..haha

secret recipe. hmm choclate indulgence dgn oreo cheese cake.
ouh..x kluar jln2 ae?

Hannah Haykhall said...

Haha..tempat lepak selain drpd mall..

I like choc banana, tapi tak ada. So, try pecan butterscotch..boleh tahan la..

Indulgence tak berapa minat. Oreo Cheesecake pun sama...

Semalam tu kira keluar jalan2 lah. Haha..2 in 1..

Awak tak de kelas eh hari ni?