Monday, July 9, 2012

Truce


Ok, berdamai. We call it a truce okay?
I was pissed off before so i decided to come out with idea staying idle
for like 40 days...
So, bohonglah tu kan boleh tahan sampai 40 hari.Tipuuuu sangat. Sehari pun rasa macam orang gila.
Pfffffttttttt...

Emosi betul lah perempuan ni *aku le tu...hahaha*
I was carried over laa..
Now bosan tak de apa nak buat bila decided to stay idle. All the ideas semua popped out macam pop corn, tiba-tiba rasa rajin nak merepek, like always. Tiba-tiba nak rasa semua pun nak bagi tahu.
It's a surge of realization...sort of.

See, how complicated it can get...
Whateverlah, malas nak fikir.
Now i get to blog again , boleh merepek-ing again..weehuuuu..

So now chill, tak yah fikir apa-apa.
Esok kerja macam biasa.
Semua akan jadi like what it'll always be.
Plain, silly and simple.

I come to realize, this is the only medium i can get to express myself.
Mad, stress, happy, angst, over the rooftop, giddy, ape semua emotion all being shared here.
I hate to open up, but here i do.

Like, yeah whateverlah...
That's so gonna be my motto now.


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: