Wednesday, September 12, 2012

Berita Penting!!

Haha, tajuk tak boleh blah.

Rindu,

Bekerja//writting atas kek, decorate cake,potong cake, marking cake, topping cake, main tarik tali apron fiko especially *sebab dia jahat suka kacau aku dulu* , bergurau dengan kawan2, kira stock kek, jadi barista, jadi cashier, jadi tukang sapu, tukang mop, tukang cuci toilet.

# Kawan //  jahat suka hilangkan diri sampai ada yang tanya dah kahwin ke sebab lama mendiamkan diri. Haha..*comelnya fikir macam tu*. Ok, kawan aku memang comel! Haha. Sebab comel sangat, meh la datang open house rumah hari isnin ni 17 September (Isnin). Public Holiday.
Waktu: 12tgh-6ptg
Readers of this blog jika anda mahu datang, karpet merah hamba bentangkan * ok tipuuu..* Tak, seriously.  Meh la datang Seremban *rumah kitee* .  Makanan semua best *promote* . Macam kambing golek, ayam bakar dan segala mak neneknya, char kueh tiaw , abc + cendol stall, nasi beriyani gam, lemang sodap + rendang, roti jala + kuih muih mak nenek semua , dessert *aku prepare tapi tak fikir lagi*, emmm..nie menu mcam ada family day lah pulok kan..

See, makan banyk mcam tu siapa yang nak habiskan? Hahaha...

Sebab ini bukan ajak-ajak ayam maka, dengan ini aku bagi alamat rumah *ok, habislaaa kantoi*

No 517 Jln Sri Pulai 30,
Tmn Sri Pulai 2,
70400 Sikamat,
Seremban Negeri Sembilan.
Hp no: inbox me!

Direction kalau dari kl, boleh masuk exit tol Seremban @ Senawang @ Port Dickson , atau ikut highway Lekas pun boleh *lagi senang*. From there boleh contact aku kalau sesat. Hahaha.. Nak aku pick up dekat mana-mana pun bolehh jee *baik tak saya?* hahaha..

Tak payah segan, sebab kalau korang segan aku lagi 10x segan. Hahaha.. Eh, nak ajak satu family pon boleh jee..

"Ajak lah kawan-kawan datang nanti" mama pesan awal-awal.

"Yeee..along ajak nanti" dalam hati fikir, sapa lagi aku nak ajak sebab semua bff jauh kemain..

See, mak aku tak marah kawan-kawan datang. Lagi dia suka adalah. So, apa lagi kann?



No comments: