Tuesday, September 4, 2012

Just so you know


I felt terribly ashamed. Emmmmm.
Malu.
And, emmm...
Haih. Fine.

Esok, nak bake cheese brownies.
Musti! :)
Sebab rabu nak keluar dengan fiko,ina,aina.
Teman bakal pengantin cari hantaran.
So, kalau cheese brownies tu tak jadi ke , jadi ke diorang kena habiskan.
Sebab aku yang jadi supir kan. Teehee..
Kalau tak, sila keluar dari kereta i okay!! Hahahaha...

Duduk rumah bosan.
Dah la kuih raya satu pun takde. Ada je mama beli kuih raya beberapa jenis, tapi mama yang suruh habiskan before raya.ye my mum memang pelik. Dia cakap,biskut raya adalah untuk dimakan, bukN untuk disimpan. Hahaha.. So diorang (ayah-adik no.2-adik no.3) semua telah membantai makan time puasa hari tu especially time lepas buka or lepas balik terawih or even time sahur pun boleh. Masalahnya, biskut raya yang sedap semua dah habis!!! Kerepek-kerepek , kacang-kacang and maruku adalah tapi aku tak suka! Keras! Not good not good ok...

Tahun ni macam, semua pun tak sempat nak buat. Last year rajin lah jugak nak buat biskut raya even tak mendapat sambutan hangat..hahaha..that was my first time ever..eh, tapi ok lah kot. At least banyak lah sikit koleksi biskut raya nenek aku last year sbb cucu dia ada menyumbang dua tiga jenis..Kah kah kah...

"sodap botol biskut ni haaa. Lawa pun lawa..sapo yang buek ni?"

"cucu den yang buek hah.."

"iyo koo..cucu ekau yang mano satu ni bayah oiii?"

"cucu den yang comel tu haaa. Tak lamo laie sok kawen la tu"

Ok. Berangan. Tak de eh dialog wan aku macam tu..hahahaha..pentipuuu..saja reka-reka. Eh, tapi next year aku berazam nak buat biskut raya. Of course resepi lain pulak....kah kah kah...

Dulu suka komplen keje penat, now kebosanan pulak bila off terus tak kerja.
Dasar manusia. *aku le tu*

Maaflah, aku bosan.
Jadi aku harus melayan kebosanan diri ini dengan menulis.
Sigh.
Dah activatekan fb pun still rasa void jugak.
Nak baca buku pun tak ada mood jugak.
Dah layan runningman pun still rasa bluerghh jugak.

Jadi?
Entahlah, aku pun tak faham dengan diri sendiri.
Takpe, tak payah nak fahamkan.
Sorry, I sound too depressed.
PMS maybe? Haha..

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: