Saturday, September 1, 2012

Sisters


We had a long conversation. Of boys of course. I spilled my secrets and worries and also the crush i had on someone. Haha. Huge crush.

Habis semua rahsia hati aku diorang dah tahu. My two sweet sisters. Now, no more secrets between us.

"Along, jangan mengharap sangat. Nanti kecewa"

But i like him.

"Ye lah, tapi kena sabar. Maybe he is really your jodoh. But not now."

Maybe he is not. Aku sempat bermonolog dalam hati.

Blablablablabalabala....


*gelak-gelak


*merapu-merapu sikit*


*back to serious conversation*


"What makes him different than any other guy?"

Dia spesies alien. Hahaha. One of a kind. Tak, dia nampak sesuai jadi calon suami yang soleh. Insya Allah.

"Bagi sini no dia, kitaorang nak call. Nak cakap, hai abang kakak saya ni suka kat abang..."

*gelak kuat ramai-ramai*

Boleh tahan jugak adik aku ni.

"Takpe, don't worry. Along mesti dapat lelaki yang baik jugak. Along pun baik ape..."

Hahaha. Sejuk hati bila adik komen begitu.Sedih pun ada gak. Waaaaa..nak nanges.... Tak tau ke, kakak dia ni jahat jugak..

T_____T

Doakanlah.

Aku berusaha, and mungkin Allah has a better plan.

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: