Sunday, September 2, 2012

Sumpah bosan!


Ughhh..
Bosan nye. Sumpah bosan tahap tak boleh blah.
Dah dua hari tak kerja, jadi mati akal nak buat apa. Deng~

Ok,ada perasaan rindu sikit nak pi kerja. Tapi, my best friend @work mostly dah nak quit jugak. Ada yang dah nak balik uni start new sem, ada yang dah cari kerja lain, ada yang dah nak kawen..so life without them would not be the same..cewahh..

Tengah fikir nak buat apa ni.

Esok dan esok esok punya aktiviti

#fix appoinment dengan dentist. Bracket aku tercabut. Haha..aku tertelan bracket. Ye, saya adalah gadis besi sekarang ini.
#usha tiket flight
#jogging *kalau rajin*
#sorting bilik, buang barang-barang lama a.k.a ancient yang super melambak
#buat blueberry cheese tart *kalau rajin* . Aku rasa aku nak berniaga cheese tart la..hahahaha..ada siapa2 nak tempah, sila roger aku..kah kah kah..eh, serious ni. Try lihat di sini dan di sini untuk lebih yakin. Haha.
#tengok wayang sebab dapat tiket free..weehuuu..
#dah setahun tak potong rambut, so? cut it short! botakkan pun bagus jugak kot..haha..
#baca buku yang dah tak terbaca. tapi aku suka je beli buku baru even yang lama tak baca lagi.
#daftar putrajaya night marathon! still contemplating, 5K or 10K???
#beraya
#lepak
#tengok tv
#bangun pagi lepas tu tak sambung tidur dah. Cabaran.
#memasak. yes. memasak yoooo...
#be happy.
#buat perkara-perkara yang menggembirakan
#pulangkan baju kerja + name tag + apron

Haha. The list is quite handfull laa..I'm so bored I don't know whut to do mehhh...sigh. Mengarut is the best option now.

Aku rasa macam nak revamp blog ni la. Macam bosan jee..haih. Errrr, I don't know but I feel awkward these days..

Ok, dah malas nak fikir.

Sorry!




No comments: