Wednesday, October 2, 2013

Tidak Signifikan

Aku tak pasti ruang ini untuk apa lagi.
Kalau dulu ia jadi tempat 'sweet escape' melepas marah, suka, duka, benda-benda random yang tak penting, info bodoh-bodoh aku, resepi yang sekerat dua, cita-cita, pengalaman jatuh hati/sakit hati/rasa nak mati.
Sekarang aku tak pasti lagi.

Aku suka menulis kerana aku rasa ia medium terbaik untuk mengekspresi kan diri.
I express best in writting. Suka tak semestinya bagus bukan?
Biasanya orang yang suka memendam perasaan, susah nak meluahkan sesuatu dengan kata-kata.
They prefer to keep everything to themselves.
It's hard to read them.

Now it's hard to even write something decent and meaningful. Bluerghh..
I need an inspiration, 'the drive' to write, the missing link-
Something is missing indeed.

I need a break.
As if you care.

No comments: