Saturday, April 19, 2014

Babble

I am awfully lazy schmezy right now.
No one at home since early morning and yes they are still somewhere in Irbid.
And yes I am staying home , lazy-ing not doing something 'bermanfaat'.
Let me name today 'hari malas sedunia'
Ah habis kalau kantoi dgn bakal mak mentua. Cancel.
Tolonglah harap-harap dan doa sgt mak mentua sporting + dan terima aku yang 'pelik' ni seadanya.
Huarghh..

Speaking of that ahhh I've been thinking, katakanlah ada orang masuk meminang 'sekarang' dalam this year..what would I do ha?
katakanlah okay..haha..memang tak lah kan..not in my wildest dream la

NO. I AM NOT READY!

Seriusly I take this thang way too 'seriously'
Aspirasi aku tentang perkahwinan ni lain kot daripada sesetengah individu. Selalunya lah.

Dah lah geli la ckp pasal benda ni. Haha.
Tunggulah dulu aku nak kumpul harta sket nak balas jasa mak ayah, lunaskan cita2 dan impian aku, nak travel satu dua negara while single..amin.

Ya Allah kebalkan lah hati ku bersedia untuk disoal soalan trivia "bila nak kawin nihh?"
"Dah ada pakwe ke belum?"

Andartu? Pffftttttttttt...whatever!

Sesungguhnya biarlah kita happy while single daripada derita berdua. Cewah.

Okay aku baru je terhanguskan kacang kuda yg direbus. Again. Aku lupa nak refill air kcang tu. I am upstairs and tetiba bau benda hangus...see dah kata kan..

ok lah bye..nak makan kacang hangus..




No comments: