Saturday, February 26, 2011

Entri tak ada hala tujuan..

Mood sekarang: Malas, Emo (PMS le tu), Separa happy juga

Lagu dalam kepala : Ooh na na what's my name
                              Ooh na na what’s my name (part intro)
                              hey boy I really wanna see if you can go downtown with a girl like me
                              hey boy, I really wanna be with you cause your just my type ooh na3x


Kerja kena buat: Siapkan assignment ecotox, submit isnin ni.

Daily chores kena buat: Basuh kain baju sebakul, sapu lantai, tukar cadar, lipat baju

Rasa: Macam nak jatuh cinta pun ada jugak. Aduii, benci benci benci!!

Rindu: Nak balik seremban. Nak drive kereta gi jalan2. Nak main masak-masak nak baking jugak. Nak tengok astro channel AFC lepas tu lak pa'an datang berebut remote. Demm, aku tak suka kartun. Dulu2 yelah. Pujuk2 nak belanja slurpee, then deal. Aku dapat remote balik. Yeah!!! Tapi sekejap je. Cett..

Berita gembira: Mama dah pos barang2 tadi. Isnin sampai. Yesss, leh workout dengan kasut and dumbell. Oh ya, charger mp3 ku juga...omega 3 softgell 2 botol, seluar slack,sambal gesek. Itu je kot yg aku pesan. Kalau tak ada jugak,  aku akan mengamuk menangis...*emo gila!*

Situasi sekarang: Melangok depan laptop, tak isyak lagi, menaip entri tak ada motif sambil dengar lagu. Ye, bughok punya perangai..Ok, tak da siapa yang masuk meminang aku lepas nie..Fine..Aku sedar aku siapa...*tundukkan muka*


P/S: Ye aku pergi solat pas nie. Lepas tu wat asaimen ecotox..Aku akan jadi Hannah Cullen malam ni..



No comments: