Thursday, December 22, 2011

Jaded

Aku tak tahu kalau perasaan ni datang sebab tak makan tengah hari lagi, haish~
Haha. Jaded. Pening kepala.

________

Naik bus, duduk sebelah seseorang. Seat lain dah penuh.

"Awak budak 2nd year ke?" dia tanya. Ramah pula nak menegur pagi-pagi tu.
Aku geleng kepala.
"1st year?" dia cuba teka lagi.
Aku geleng kepala lagi . Senyum sikit.
"Fourth year" aku balas balik pertanyaan dia.
"Oh..."

Haha. Lawak. Aku ni nampak macam junior ke? Adoii. Dah habis matang dah ni hah.

_________

Result PMR keluar hari ni. Yang dapat all A's tu tahniah. Yang dapat 7A 1B pun tahniah (ehem ehem). Ni aku nak pesan. Seriously PMR ni hanya tiket untuk korang pilih aliran mana yang kamu orang mahu. Serious. Move on please. SPM itu lagi penting. Work on that okay? I know you deserve something better. (Pesanan untuk budak perasan cute). Learn from my mistake.

No comments: