Tuesday, February 7, 2012

Memory lane

































Kemas-kemas barang lama. Nota lama daripada kawan zaman matrix pun ada.Oh ya, diorang panggil aku 'ana'. Haha. Orang-orang yang tertentu je panggil sebegitu.Terjumpa macam-macam benda. Teringat macam-macam perkara. Cepatnya masa berlalu. I am a fan of Cristiano Ronaldo. I was. Haha. Dulu lah. Sekarang tak. Lawaknyer. Asallah aku minat dia ek? Semua artikel tu dah selamat masuk dalam tong sampah. Tapi aku tetap sokong Portugal euro 2012 nie.

- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

SpitItOut said...

same larr wehh.. dlu ak mnt gila italy n filippo inzaghi, ske gler koyak newspaper kt library skola, siap tepek buat timeline psl italy, mcm bku skrap daa, haha.. itu zmn euro 2000 zmn bdk2 skolah..skng passion tu dh hilang, dah lma ak buang bku skrap tuhh..

Oldman aku kata..."ni tngk bola ni bkn sbb mnt bola tp minat pemain bola" haha.

Hannah Haykhall said...

Wow, kau lagi advanced kot. Siap buat buku skrap...haha..rajin doe. Cikgu tak suruh buat pun kau dah buat kan..syahbas.

Haha. Ayah kau cakap betul lah tu. Nasib baik cinta aku dah beralih arah sekarang..hihi.