Thursday, May 17, 2012

There he comes again

Cuba teka siapa?

The weird guy from last entry. Yang pakai tshirt light green and khakis. He came to SR last monday.

Ye, dia datang lagi tadi, petang. Waaaaa..terkejut aku. Then, terus tak fokus nak potong kek. Tersalah amik kek la. He's a total distraction. Haha. Memanjang senyum, minus the heartbeat of course. Dah stabil sikit tadi. Hahahaha..

I'm so happy + shocked (sebab tak expect dia akan datang lagi this week) and can't stop smiling. Obvious gila kot. Tiba-tiba nak senyum sorang-sorang sambil potong kek. Ingatkan nak pergi amik order kat table 23, tapi mengenangkan tugasanku hanyalah di cake counter, maka terpaksa lah melihat dari jauh sahaja. Haih.

Dia datang dengan a guy friend (kalau dia datang dengan perempuan sah sah aku frust gila..haha). Duduk table 23. Dia duduk mebelakangi aku dekat kaunter. Order absolute chocolate and pecan butterscotch. Pakai tshirt putih and seluar khakis 3 quarter serta pakai kasut crocs.

Time tu dah almost 6.15pm. Aku tak solat asar lagi. Sambil mata jeling-jeling meja 23, i knew i had to go sebab time dia masuk kedai sebenarnya aku dah berkira-kira nak pergi solat.

Pergi solat dengan hati berbunga-bunga, then balik ke kedai dengan kadar yang segera dengan harapan dia ada lagi kat meja 23.

You know what, nampak meja kosong je. So frust. Tak sempat nak tengok dia lagi. Sekejap sangat. Haih. Seriusly frust laaaaaaaa....haih. Kenapa dia tak duduk situ lama-lama sikit. Haih.

Takpe, sure dia akan datang lagi nanti, because he's a regular there. What should i do eh? Haha..

A) bagi kat dia senyuman yang paling cute time dia nak bayar bill
B) pergi straight dekat dia, then cakap "saya suka awak"
C) mintak no phone or tinggalkan no phone atas tissue
D) tak payah buat apa-apa

Hahahahaha. Tapi aku tak rasa aku akan buat B) dan C). I will not do something that'll stop him from coming here. Plus, saya ni pemalu laa..hihi.


- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

karenontheshore said...

U shoud go with B, hahah.. demi cinta harus hilang semua malu.. heheh.

Hannah Haykhall said...

Banyaklah kau ... Takdenye aku nak buat plan b tu. Tapi, tak salah try kan...haha. Haih...

prima donna said...

haih so cute. plz do me a favor. kalau lelaki ni dtg lg, update the stories ok?
hmm..kalau sy, sy buat A degn D ;*)

Hannah Haykhall said...

@putri

Dah update. Last time. Lepas ni no more crush over him lagi, haih. Frust oiih...