Tuesday, September 11, 2012

Timeline

Buku-buku. Semua tu berlonggok je atas katil sebenarnya. Tak ada cantik bersusun macam tu pun. Haha. Semua dah habis baca kecuali 'mudahnya menjemput rezeki'. 'Travelog Haji' memang best!!! Mesti mata berair je time baca, lepas tu lap-lap balik air mata. Haha. Betul, tak tipu.










Yang ini pulak, novel time aku sekolah menengah. Kot? Now kan cerita ni tengah 'meletup' macam pop corn dekat astro mustika hd. Adik aku sibuk ikut cerita ni.
Aku? Tak boleh la. Nanti aku mesti nak 'komplen' kalau tengok versi cerekarama.

Tiba-tiba rasa nak baca balik. Heeeeee...

Tiba-tiba terasa 'back to memory lane'.

Dulu range umur aku gila baca novel cinta cintun adalah pada umur 12 tahun - 16 tahun. Seriously. Aku start sangat awal. Pantang dapat masuk kedai buku, mesti nak beli. Lebih-lebih lagi Ahadiat Akashah punya novel. Liana Afira Malek, Aisya Sofea..and ada few lagi I can't remember. Seriously addicted. Kalau pergi pwtc masa book fair memang rasa nak borong semua novel.

Sebab tu aku matang dengan cepat kot? Hahahaha...

Now? Aku sangat malas nak invest on novel. Sebab mostly jalan ceritanya aku dah boleh agak kot. Haha..

Sekarang umur pun dah meningkat, genre pembacaan pun slowly berubah. Ehemm..


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: