Saturday, February 19, 2011

perlu berusaha. perlu sangat. tapi aku tak gerak-gerak pun. argghhh..bosan + confuse. Don't know where to start and benci bilik bersepah..hahaha..benci gak kain x basuh lagi...

benci ah semua..benci sebab aku x call rumah lagi. benci sebab tak tau nak cakap apa and tak ada mood nak cakap.next week ada 3 subjek mid sem. satu pun tak berusik lagi.

aku tak suka negativity tapi tak dapat nak elakkan sebab aku bukan ratu positive yang bila bila masa boleh bertukarr jadi positive.hmmm, banyak dosa kot. sebab tu satu kerja pun x jalan.

kenapa aku selalu persoalkan kenapa orang tu mcm tu? kenapa bukan aku mcm nie. and lately jugak aku perasan asallah aku mcm negative semacam. iskkk..x leh jadi nie...

owh hannah, toloang diri awak sendiri sebelum apa apa terjadi. aku sedar tak ada sesiapa yang boleh merubah diri aku melainkan diri aku sendiri.

yes, aku memang nak berubah. ke arah lebih baik. baik dari semalam yang telah berlalu.

tolong hannah. tolong berubah.

No comments: