Thursday, March 3, 2011

Crap

I was Feeling really crappy yesterday.
Sangat teruk and tak boleh blah.
Haish, rasa nak down tapi kena kuatkan semangat balik.
Dah lama tak exercise ni. Kasut pun dah sampai.
I wish I could run away.
serious nak lari jauh2 sebab malas gila nak habiskan sisa2 hidup kat sini.
Apa yang aku belajar aku tahu aku tak akan guna lepas ni.
so, aku belajar atas dasar apa?
I feel so useless.
So aku bernekad kalau benarlah bidang culinary memang takdir untuk aku,
I'll go for it no matter what...Really2 go for it.
I feel like dumb sitting in the class yesterday.
Rasa tak berguna,rasa aku tak sepatutnya ada dalam kelas ini belajar apa yang aku belajar sekarang.
Looking at my friends semua beria-ia buat assignment, buat FYP, padahal aku
tak berapa nak semangat sebab aku tahu aku bukan berada di jalan yang betul.
Aku tak suka and tak suka. I have another option in the future.
And ini? It's sucks sebab aku tak dapat nak all out.
Rasa bodoh gila.
Aku tahu aku tak pandai tapi aku percaya dengan kebolehan dan minat aku.
Dan aku pasti akan polish ia sebaik mungkin.

That's my promise.
Aku akan hold on no mater what.
Hold on for them.
Just for them.
it's for my mum and dad.

Tolong jadi matured and kuat!!!!!!!!!

No comments: