Sunday, May 22, 2011

Frust



Tall, sepet and fair.
Hehehehe.
Sepatutunya, tall, dark and handsome.
But I prefer the first premise.
"tall, sepet and fair"
So physical.
Ahah~ setiap orang ada preference masing-masing kan?
And I 'prefer' those.
Tapi kita tak akan dapat apa yang kita nak.
Kita cuma akan dapat apa yang kita 'perlu'.
Kalau setakat pasang angan-angan, no hal lah.

Kenapa kena tall?
Because rasa safe kalau the other half tu lebih tinggi dari saya yang 164cm ni.

Kenapa kena sepet?
Because mata saya bulat. So, I alway turn on bila tengok someone yang has the sepetness  element. Senang cerita mata yang kecik ah...*demand nak mampos* Deep setamy eyes...kekeke...

Kenapa kena fair?
Kena contra dengan saya yang 'dark'...Kalau dua-dua 'dark' , what will happen to our offspring... I want cute babies.hehehe...Kena balance...

Oh, sangat berangan!!!!
Tapi saya sedar,
We will always  get what we NEED
But not what we WANT.
So, keep on dreaming..Tak kena bayar pun kan..

Dan, saya patah hati lagi bila my latest crush dah kahwin.
Oh~baru nak minat, rupa-rupanya dah kahwin.
Terus cancel walaupun tak rela. Suami orang is so not on my list.
Cun Hee Opaa~otteke???.
Cinta pun terhalang lagi....sob sob sob....








No comments: