Saturday, December 3, 2011

Mencari ubat hati?

Hmm..aku tak tahu macam mana nak pastekan audio. Nak sangat share dengan semua orang.Serius, kamu kamu semua harus download dan dengar audio ini. WAJIB. :D

Cuba check dekat sini untuk link-link. Aku suka dengar Prof.Dr. Muhaya punya program. Dia punya program 'Islam itu Indah'. Macam yang aku pernah cerita di sini, dan sini..aku dah kenal Prof lama. Bukanlah kenal rapat. Cuma aku pernah beli buku dia masa umur 18 tahun. 'How to be successful medical student'..haha, dulu cita-cita nak jadi doktor..sekarang? Tak mahu...heeeeee..

Oh ya, she's one of my idol too selain mama dan ayah. Oh, mama dan ayah pun dengar slot dia dalam ikim. So, i kinda know about her pun from my parents last ramadhan. 

Hmmm..entahlah. Masa dah tiba untuk slowly change into something good kan.Tenang hati dengar kata-kata dia. Serius ni. Cuba try..Okay?

Have a blessed day people!

No comments: